Colour IsLy ♥

inginku lupakan

kenapa selalu keadaan macam nie yang aku rasa. aku selalu memahami rasa orang disekeliling ku.tapi ada orang disekeliling ku tidak memehami aku. kenapa ketika kita terluka mesti ada dugaan perasaan datang untuk menguji. kenapalah time kita ingin meredahkan rasa luka dihati tapi datang sedikit demi sedikit rasa luka. sedih betul. rasa hati mahu je buang semua tu anggap je normal. tapi hati makin terluka. terluka tanpa ada yang menyakiti. hargai lah aku..

Posted 1 year ago

Shortening White cake

Shortening White cake

Posted 1 year ago

Lebat hujan d luar sana. Sama jg dgn aku.mngis d dalam hati.seorg pun nda thu.seorg pun nda fham.knpa aku msti mcm ni.

Posted 1 year ago

hati saya terluka.walau tak da sapa yg buat saya terluka.saya sedih walau byk kawn mnemani d sisi.terlampau byk fkrkn prsaan sendiri smpai terluka.apa yang dpt bntu saya.harap Allah memudahkn jalan hidup ku.

Posted 1 year ago

Sedih betul sa skrg nie.mcm2 je barang ksygan rosak ni.mula gan tfon pas tu, mmc tfon bru n skrg nie laptop sa pula b’masalah.sedih ba.tem2 mcm nie rasa maw jpa.mama sa je.huhu.dugaan2.

Posted 1 year ago

tenang<3

tiba2 je ari nie saya trasa nak tingok barang2 orang yang sya cinta dlu.hehe.klo bulanx2 yg lepas sy tingok brg dia dgn air mta. tp td sy tingok dgn senyuman.hehe.tp bukan bab sy da lupakan dia.tp sy bebas dr perasaan kcwa. klo dulu ssah btl maw trma akikat yang kmi tak bersama lgi. tapi atas drgan kawan n family sy dpt lepas kan dia.dan hasil ny skrg la. sy hpy wlau pun hidup tnpa dia. tp klo utk lupakan dia mgkin ak prlukan masa. ak lepaskan dia dulu pun bab ak cinta kn dia n nk dia hidup baik. mgkin ak tk ble jga dia dgn baik dan mgkin dia da jumpa yg t’baik yg ble jga dia utk slmanya. sy bhgia jg skrg wlau tnpa cinta.hehe.sebab sy ada kwn2 yang syg sy dan tk kn tglkn sy.

Posted 1 year ago

rasaku

hari nie aku buat kek untuk adik ma mama ku yang tesayang.best pula.itu kek pertama aku buat.majadi juga.hehe.dulu aku pernah berjanji yang aku belajar buat kek untuk sesorang.aku janji kek pertama aku buat ialah kek untuk dia.tapi sayang hehe.faham la.ok la itu je yang aku ceta hari ni.byee,salam..

Posted 1 year ago

rasaku

aku sedih nie hari. apa perasaan kamu kalau orang yang kamu kenal dengan mendalam buat inda tak inda je kamu.kalau aku marah dan sakit hati taw.itu yang telah berlaku ma aku hari ni. aku nda suka macam nie. rasa mahu je aku balas ba.tapi aku nie mudah lupa kalau marah ma orang.hari nie aku marah tu.hehe.tapi tadi aku memang sedih.tapi sekarang da ok.nak cari recipe dari rajashan lagi n kena bgun awal besok.

ok la.itu je yang aku nak cakap.tapi besok ada maw lagi cakap.hehe.kalau tak nak baca ble tingok2 je.hehe.ok byee,selamat malam.salammmm

Posted 1 year ago

RSS
Mobile
Archive